نرمافزار مدیریت ایمنی
سیستم نرمافزاری مدیریت ایمنی یک پایگاه اطلاعاتی جامع از اطلاعات فعالیتها و تجهیزات ایمنی شرکتهای توزیع برق میباشد.
هدف از این نرمافزار، جمعآوری، ثبت، بازدید، پیگیری و گزارشگیری از کلیه اطلاعات و عملیات ایمنی پرسنل، گروههای عملیاتی، خودروها و ساختمانها و در نتیجه فراهم آوردن اطلاعات مناسب برای مدیران، جهت اخذ تصمیمات مهم بصورت صحیح و بهموقع که میتواند منجر به کاهش تلفات مادی و معنوی و جلوگیری از وقوع حوادث غیرقابل جبران گردد . نرمافزار مدیریت ایمنی سعی دارد به سازمانها کمک کند تا از طریق شناسایی و ثبت ریسکهای ایمنی و بهداشت شغلی و با تحت کنترل درآوردن آنها، عملکرد ایمنی و بهداشت شغلی خود را بهبود بخشند.
امکانات:
o بازدیدهای انجامشده و دورههای آموزشی گذرانده شده و یا موردنیاز
o امکان ثبت سوابق پزشکی که توسط پزشک معتمد شرکت توزیع هرسال یکبار مشخص و به ستاد تحویل می شود.
o امکان ثبت اطلاعات مربوط به همان عملیات بازدید از گروههای اجرایی (قسمت فردی) که در موقع بازدید تکمیل و در شناسنامه ایمنی هر شخص مشاهده میگردد.
o امکان ثبت لوازم ایمنی تحویل گرفته شده توسط پرسنل
o امکان ثبت دورههای آموزشی گذرانده شده توسط پرسنل
o امکان ثبت اطلاعات حوادث به خیر گذشتهای که برای پرسنل شرکت و یا پرسنل پیمانکار و یا مراجعین رخ داده است؛ شامل تاریخ، محل، شرح واقعه و گزارش دهنده و ...
o امکان ثبت اطلاعاتی و مواردی که تحت عنوان جرائم خطرناک به شرکت گزارش داده میشود و یا در بازدیدها مشاهده میگردد، جهت ارسال اخطاریه وپیگیری
o امکان ثبت اطلاعات کلیه نقاط خطر آفرین بر اساس گزارشات و یا بر اساس بازدیدهای انجام شده جهت اولویتبندی و پیگیری اجرا
o امکان ثبت اطلاعات کلیه تجهیزاتی که به افراد و گروهها بصورت دورهای و یا بر اساس نیاز آنها تحویل داده میشود.
o امکان ثبت کلیه اطلاعات و مواردی که در عملیات بازدید و بررسی از خودروها ( مطابق چک لیستهای تعریف شده برای کلیه خودروها) مشاهده میشود. آیتمهای چک لیست مانند وجود یا عدم وجود، کمربند ایمنی، کپسول آتش نشانی، لاستیک زاپاس و چراغها
o امکان ثبت کلیه اطلاعات و موارد مشاهده شده در عملیات بازدید و بررسی از گروههای عملیاتی فشار ضعیف و فشار متوسط مطابق با چک لیستهای تعریفشده.
o امکان ثبت کلیه اطلاعات و موارد بازدیدشده در عملیات بازدید و بررسی ساختمانها (مطابق با چک لیستهای تعریف شده) مانند داشتن یا نداشتن و یا عدم استفاده مناسب و بجا از لوازم ایمنی مورد نیاز در ساختمانها، تکمیل بودن لوازم جعبه کمکهای اولیه، وجود و آماده به کار بودن کپسولهای آتشنشانی، وضعیت مناسب یا نامناسب دودکش بخاریها و یا آبگرمکن و ...
o امکان ثبت اطلاعات مشاهدهشده در محیط کاری پرسنل که مربوط به عوامل زیانآور محیط کار و مقایسه با اندازه استاندارد آنها مانند میزان سر و صدای محیط، شدت نور
o امکان ثبت اطلاعات مربوط به حوادث اتفاق افتاده در ارتباط با پرسنل شرکت، پرسنل پیمانکاران و مشترکین، گزارش حادثه برای اداره بیمه، ثبت نتیجه اطلاعات مربوط به جلسه تجزیه و تحلیل حادثه می باشد.
o امکان ارتباط امورها بصورت Online و یا Offline
o امکان ایجاد لینک با سایر نرمافزارهای موجود در شرکت توزیع
o تعریف گروههای دسترسی بصورت پویا
گزارشات:
تهیه گزارشهای عملیاتی و آماری به دلخواه کاربر مانند:
گزارش حوادث، جرائم خطرناک، نتایج نظرسنجی اجناس خریداریشده، بازدیدهای انجامشده، نقاط خطرآفرین، کالاهای وارد شده به انبار، کالاهای تحویلی به افراد یا گروهها و ...
امکان تهیه گزارشهای عملیاتی و آماری بصورت پویا با امکانات تنظیمات چاپ
راهنمای کاربری در برنامه برای هر قسمت